Гарантія і якість, умови та порядок повернення товару
Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Ціла рідна коробка,всі документи і неушкоджений товар Важливо! Надіслані посилки Післяплатою обов'язкові до огляду на відділенні! Перевірка товару клієнтом здійснюється на відділенні "Нової Пошти", в момент отримання, весь вантаж застрахований. У разі виявлення несправностей, невідповідності опису у відділенні Нової пошти складається акт. Обмін і повернення товару після того, як його перевірили і забрали з відділення "Нової Пошти", не здійснюється, у зв'язку з великою кількістю випадків шахрайства з боку клієнтів, а саме: підміна товару, навмисна псування товару і т. д.Завжди перевіряйте товар на відділенні!і вразі необхідності складайте акт!
Ми обміняємо/повернемо гроші за 100% справний товар, якщо:
- товар, не був у використанні;
- збережено його товарний вигляд, його споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка.
Ми обміняємо/повернемо гроші за несправний товар, у всіх випадках, крім:
- якщо в результаті проведення експертизи буде встановлено, що несправності виникли внаслідок порушення покупцем правил користування та/або правил зберігання товару;
- якщо буде встановлено, що несправності виникли в результаті дій або бездіяльності осіб, які здійснювали перевезення/доставку даного товару/товарів.
В связи с этим, убедительно просим всех наших покупателей, которые заказывают товары по почте ― проверяйте свой заказ непосредственно на почте, при получении. В случае, если Вы видите, что упаковка товара повреждена или товар находится в нерабочем состоянии и внешне есть признаки того, что товар пришел в негодность из-за не качественного оказания перевозчиком своих услуг ― отказывайтесь от него прямо на почте и в письменном виде заявите перевозчику причину такого отказа.
Покупателям, которые не выполнили данное условие будет отказано в обмене товара или возврате денежных средств ввиду отсутствия вины и непричастности магазина "Your smile" к повреждению товара и нарушению целостности его упаковки.
Покупатель, который осуществил заказ по почте, обязан отказаться от посылки прямо в почтовом отделении если обнаружит, что его посылка не полностью укомплектована в соответствии с его заказом.
Покупцям, які виконали цю умову, буде відмовлено в доукомплектуванні їх замовлень, зважаючи на неможливість встановлення факту отримання такими покупцями не повністю укомплектованих посилок.
Доставка повернень здійснюється за рахунок:
- покупця.
Для оформлення повернення/обміну товару, будь ласка, заповніть БЛАНК повернення товару. Завантажити даний БЛАНК Ви можете тут. Заповнений БЛАНК відправте на e-m@il технічної підтримки ― ykrimport@gmail.com
Шановні покупці, звертаємо вашу увагу – повернення/обмін товарів можливий тільки при наявності заповненого БЛАНКА.