Інструмент для видалення вм'ятин на авто Pops-a-Dent
Хочу розповісти про інструмент для видалення вм'ятин на авто без заломів і вм'ятин на ребрах жорсткості авто, який замовляв yoursmile.od.ua. Так, як я особисто займаюся ремонтом авто, то зможу більш детально розповісти про даному інструменті на основі особистого досвіду роботи з ним.
Почнемо з того, що він із себе представляє.
На фото добре видно, що це пластикове пристосування, яке нагадує форму звичайної скоби з двома п'ятаками на обох кінцях. У центрі скоби отвір ( для чого воно потрібно зрозумієте далі ). Якість матеріалу ( точніше пластику ) відразу скажу відмінне, не крихкий і зовсім небагато гнучкий (тобто "грає" ).
Чому так впевнено кажу, та тому, що доводилося витягати вм'ятину з заломом, при цьому місток у мене зігнувся до упору і не тріснув. Для надійності, якщо добре подивитися (див. фото), відлиті і ребра жорсткості, які також дають пружність.
Різного роду дефектів пластику при литті не виявив. Всі краї закруглені і оброблені.
Безпосередньо на самих пятаках ( по обох кінцях ) приклеєний м'який матеріал чорного кольору і має форму кола. Точно не скажу як він називається ( не знаю ). І якщо добре придивитися, то можна помітити, що той самий матеріал має мікропори і плюс він як би спінений. Ці самі п'ятаки чорного кольору служать для упору при витягуванні вм'ятини. При сильному тиску витягування вони мнуться і ніяких інших вм'ятин по обом сторонам не залишається. Приклеєні вони добре і нікуди самі по собі не відвалюються.
Також від ручки скоби до пластикових пятакам відлиті додаткові ребра жорсткості. Для чого вони потрібні, сподіваюся всі знають.( правильно, для упору). Чому вони на краю ближче до центру, а не в центрі і ніде-небудь з іншого краю, та тому, що все основний тиск припадає саме на центр.
В комплекті даного набору йдуть три насадки різного діаметра з впаяним гвинтом з різьбленням, за якої закручується баранець ( за допомогою нього і витягується вм'ятина ). Призначені вони для нанесення спеціального клею з подальшим приклеюванням цієї насадки в центр вм'ятини. Якість пластика насадок також гарне і міцне.
По краях цих насадок є спеціальні отвори. Вони там не так просто. При приклеюванні на вм'ятину, частина клею виходить через ці отвори і тим самим надає додаткову фіксацію.
Для конкретної фіксації я роблю так: завдав клей по всій насадки ( з допомогою термопістолети ), далі без будь-якого тиску ставлю насадку з клеєм центр вм'ятини і починаю її повертати як за годинниковою стрілкою, так і проти неї.
Є і спеціальний кілочок виготовлений з пружного матеріалу ( начебто теж пластик, але помірно еластичний ). Потрібен він на той випадок, якщо перетягнули і утворився невеликий пупырь, то тримаючи його руками в центрі того самого пупыря і стукайте молотком ( тільки не сильно ) до тих пір, поки пупырь не пропаде ( при цих маніпуляціях ніяких дефектів не залишається від кілочка ). Скільки разів стукав по ньому молотком, він так не зігнувся і розколовся.
Для розігріву термоклея в комплекті є термопістолет. Принцип його роботи напевно, знають всі. Вставляєте клейовий стрижень в пістолет, чекаєте поки він нагріється і з допомогою курка його починаєте тиснути. Якість пістолета цього нормальне, є звичайно в деяких місцях не щільне прилягання однієї частини корпусу пістолета до іншої. На це я особливо уваги не звертаю навіть. Свою функцію виконує головне і працює справно.
Дві половинки корпусу пістолети з'єднані додатково шурупами. Провід, що йде до мережі тонковат і вилка так на четвірку з мінусом. Такий же як і китайських ялинкових гірлянд. Скажу, що нічого такого в цьому немає, не критично. Все нормально працює і провід ніде не нагрівається і його оплетка тримається.
Трохи не забув про гайку баранець, яка також виконана з пластика і всередині якої отвір з впаянной туди гайкою. Нею і підкручує насадка з клеєм.
Тепер, коли про деталі цього набору розповів, опишу принцип дії.
Припустимо є плавне вм'ятина на кузові ( наприклад хтось випадково зробив її долонею, зачепивши по необережності, або вм'ятина від граду тощо).
Щоб від неї позбутися за допомогою цього набору, ми попередньо знежирити центр цієї вм'ятини. Далі вставили клейовий стрижень в пістолет, а пістолет в мережу і чекаємо поки він нагріється. Нагрівся і починаємо тиснути за допомогою курка той самий стрижень клею і побачите як з носика термопістолети буде йти клей.
Його відразу, поки він гарячий ( швидко застигає ) розмазуємо по насадці ( яку теж знежирити ) і приклеюємо на центр вм'ятини, крутячи її за годинниковою стрілкою і проти неї насадку з клеєм, щоб клей виступив через отвори в насадці.
Трохи потримавши насадку на вм'ятині залишаємо її і чекаємо приблизно 3 хвилини ( у спеку довше ) до повного застигання.
Спробувавши поворухнути насадку руками і переконавшись, що вона приклеїлася до кузова, одягаємо місток через спеціальний отвір в його центрі на цю саму насадку. Берете баранчик і накручуйте його на насадку. Далі продовжуєте його крутити. Докрутити до упору, відчуйте, що вже крутиться з зусиллям. Не застосовуючи сили плавно крутить і крутить і крутить його. І ви побачите як вм'ятина буде підтягуватися одночасно з вашим кожним поворотом баранчика. Тільки акуратно, щоб не перетягнути.
Помітивши що вм'ятина зникла, залишаєте тримати на кілька хвилин, щоб метал залишився на своєму місці і не пішов назад ( є таке поняття – пам'ять металу ). Через ті самі кілька хвилин, якщо клейова насадка не відпала від кузова сама, то просто візьміть фен і підігрійте клей, а далі поворушіть в різні боки її, вона легко зніметься.
У багатьох випадках клей залишається на кузові і на насадці. Зняти з кузова знову ж за допомогою фена. Розігрів його, візьміть ганчірку і знежирювачах і зчищайте його. Потім просто заполируйте це місце. І все!!!
Зняти клей з насадки можна також як і з кузова, а можна потягнути його руками і він почне відставати сам.
Був такий момент, що була вм'ятина з заломом. Так ось сама вм'ятина пішла, а залом після полірування особливо і не був помітний
.
Особисто користуюся цим набором, досвіду роботи з ним вже величезний. Все, що написав, написав зі своєї практики використання даного інструменту.
Нижче викладаю фото однієї з робіт з ним.
Якщо подивитися уважно, то є вм'ятина на дверях (див. фото)
Розігріваємо пістолет і наносимо по всій насадки ( попередньо обезжирив її ) клей
Далі приклеюємо насадку на попередньо знежирене місце вм'ятини
Через хвилини 2-3 клей підсохла і одягаємо на насадку місток і підкручуємо баранчиком
М'які п'ятаки мнуться. Вм'ятин по обох кінцях не залишається!
Витягнувши вм'ятину знімаємо насадку
Залишилися клей на кузові зняти можна і руками
Результат
Ще один фотоогляд витягування вм'ятини з допомогою даного набору:
Як видно на фото вм'ятина дійсно є
Проробляємо ті ж дії, що і в описаному вище прикладі ( знежирити, нанести клей, приклеїти, тягнути)
Одягаємо скобу і підкручуємо баранчиком
Результат
Почнемо з того, що він із себе представляє.
На фото добре видно, що це пластикове пристосування, яке нагадує форму звичайної скоби з двома п'ятаками на обох кінцях. У центрі скоби отвір ( для чого воно потрібно зрозумієте далі ). Якість матеріалу ( точніше пластику ) відразу скажу відмінне, не крихкий і зовсім небагато гнучкий (тобто "грає" ).
Чому так впевнено кажу, та тому, що доводилося витягати вм'ятину з заломом, при цьому місток у мене зігнувся до упору і не тріснув. Для надійності, якщо добре подивитися (див. фото), відлиті і ребра жорсткості, які також дають пружність.
Різного роду дефектів пластику при литті не виявив. Всі краї закруглені і оброблені.
Безпосередньо на самих пятаках ( по обох кінцях ) приклеєний м'який матеріал чорного кольору і має форму кола. Точно не скажу як він називається ( не знаю ). І якщо добре придивитися, то можна помітити, що той самий матеріал має мікропори і плюс він як би спінений. Ці самі п'ятаки чорного кольору служать для упору при витягуванні вм'ятини. При сильному тиску витягування вони мнуться і ніяких інших вм'ятин по обом сторонам не залишається. Приклеєні вони добре і нікуди самі по собі не відвалюються.
Також від ручки скоби до пластикових пятакам відлиті додаткові ребра жорсткості. Для чого вони потрібні, сподіваюся всі знають.( правильно, для упору). Чому вони на краю ближче до центру, а не в центрі і ніде-небудь з іншого краю, та тому, що все основний тиск припадає саме на центр.
В комплекті даного набору йдуть три насадки різного діаметра з впаяним гвинтом з різьбленням, за якої закручується баранець ( за допомогою нього і витягується вм'ятина ). Призначені вони для нанесення спеціального клею з подальшим приклеюванням цієї насадки в центр вм'ятини. Якість пластика насадок також гарне і міцне.
По краях цих насадок є спеціальні отвори. Вони там не так просто. При приклеюванні на вм'ятину, частина клею виходить через ці отвори і тим самим надає додаткову фіксацію.
Для конкретної фіксації я роблю так: завдав клей по всій насадки ( з допомогою термопістолети ), далі без будь-якого тиску ставлю насадку з клеєм центр вм'ятини і починаю її повертати як за годинниковою стрілкою, так і проти неї.
Є і спеціальний кілочок виготовлений з пружного матеріалу ( начебто теж пластик, але помірно еластичний ). Потрібен він на той випадок, якщо перетягнули і утворився невеликий пупырь, то тримаючи його руками в центрі того самого пупыря і стукайте молотком ( тільки не сильно ) до тих пір, поки пупырь не пропаде ( при цих маніпуляціях ніяких дефектів не залишається від кілочка ). Скільки разів стукав по ньому молотком, він так не зігнувся і розколовся.
Для розігріву термоклея в комплекті є термопістолет. Принцип його роботи напевно, знають всі. Вставляєте клейовий стрижень в пістолет, чекаєте поки він нагріється і з допомогою курка його починаєте тиснути. Якість пістолета цього нормальне, є звичайно в деяких місцях не щільне прилягання однієї частини корпусу пістолета до іншої. На це я особливо уваги не звертаю навіть. Свою функцію виконує головне і працює справно.
Дві половинки корпусу пістолети з'єднані додатково шурупами. Провід, що йде до мережі тонковат і вилка так на четвірку з мінусом. Такий же як і китайських ялинкових гірлянд. Скажу, що нічого такого в цьому немає, не критично. Все нормально працює і провід ніде не нагрівається і його оплетка тримається.
Трохи не забув про гайку баранець, яка також виконана з пластика і всередині якої отвір з впаянной туди гайкою. Нею і підкручує насадка з клеєм.
Тепер, коли про деталі цього набору розповів, опишу принцип дії.
Припустимо є плавне вм'ятина на кузові ( наприклад хтось випадково зробив її долонею, зачепивши по необережності, або вм'ятина від граду тощо).
Щоб від неї позбутися за допомогою цього набору, ми попередньо знежирити центр цієї вм'ятини. Далі вставили клейовий стрижень в пістолет, а пістолет в мережу і чекаємо поки він нагріється. Нагрівся і починаємо тиснути за допомогою курка той самий стрижень клею і побачите як з носика термопістолети буде йти клей.
Його відразу, поки він гарячий ( швидко застигає ) розмазуємо по насадці ( яку теж знежирити ) і приклеюємо на центр вм'ятини, крутячи її за годинниковою стрілкою і проти неї насадку з клеєм, щоб клей виступив через отвори в насадці.
Трохи потримавши насадку на вм'ятині залишаємо її і чекаємо приблизно 3 хвилини ( у спеку довше ) до повного застигання.
Спробувавши поворухнути насадку руками і переконавшись, що вона приклеїлася до кузова, одягаємо місток через спеціальний отвір в його центрі на цю саму насадку. Берете баранчик і накручуйте його на насадку. Далі продовжуєте його крутити. Докрутити до упору, відчуйте, що вже крутиться з зусиллям. Не застосовуючи сили плавно крутить і крутить і крутить його. І ви побачите як вм'ятина буде підтягуватися одночасно з вашим кожним поворотом баранчика. Тільки акуратно, щоб не перетягнути.
Помітивши що вм'ятина зникла, залишаєте тримати на кілька хвилин, щоб метал залишився на своєму місці і не пішов назад ( є таке поняття – пам'ять металу ). Через ті самі кілька хвилин, якщо клейова насадка не відпала від кузова сама, то просто візьміть фен і підігрійте клей, а далі поворушіть в різні боки її, вона легко зніметься.
У багатьох випадках клей залишається на кузові і на насадці. Зняти з кузова знову ж за допомогою фена. Розігрів його, візьміть ганчірку і знежирювачах і зчищайте його. Потім просто заполируйте це місце. І все!!!
Зняти клей з насадки можна також як і з кузова, а можна потягнути його руками і він почне відставати сам.
Був такий момент, що була вм'ятина з заломом. Так ось сама вм'ятина пішла, а залом після полірування особливо і не був помітний
.
Особисто користуюся цим набором, досвіду роботи з ним вже величезний. Все, що написав, написав зі своєї практики використання даного інструменту.
Нижче викладаю фото однієї з робіт з ним.
Якщо подивитися уважно, то є вм'ятина на дверях (див. фото)
Розігріваємо пістолет і наносимо по всій насадки ( попередньо обезжирив її ) клей
Далі приклеюємо насадку на попередньо знежирене місце вм'ятини
Через хвилини 2-3 клей підсохла і одягаємо на насадку місток і підкручуємо баранчиком
М'які п'ятаки мнуться. Вм'ятин по обох кінцях не залишається!
Витягнувши вм'ятину знімаємо насадку
Залишилися клей на кузові зняти можна і руками
Результат
Ще один фотоогляд витягування вм'ятини з допомогою даного набору:
Як видно на фото вм'ятина дійсно є
Проробляємо ті ж дії, що і в описаному вище прикладі ( знежирити, нанести клей, приклеїти, тягнути)
Одягаємо скобу і підкручуємо баранчиком
Результат
Купити можна тут : yoursmile.od.ua