Кошик
1594 відгуків
Ласкаво просимо! Розцінки на доставку та графік роботиздесь

Шановні покупці, через масові відключення світла по всій країні, можливі затримки у відправленні. Заздалегідь вибачте за незручності та дякуємо за розуміння.

Одеса, Україна
+380 (66) 689-78-03
Інтернет-магазин "Your smile"
Кошик

Обмін, Повернення, Гарантія

Обмін, Повернення, Гарантія

 

 

Рішення проблем:

Якщо у вас виникла проблема, напишіть нам листа на електронну пошту магазину: з описом причини повернення, обміну, питання, несправності і т. д

 

Переконливе прохання! Не названивайте менеджерам, менеджери тільки приймають замовлення, вони не зможуть вирішити вашу проблему, це не в їх компетенції. Такі запитання по телефону не вирішуються (потрібно час розібратися)

Лист – це доказ ваших слів у письмовому вигляді.

За необхідності прикріпіть на ел. пошту фотографію браку, пошкодження, або помилки в комплектації замовлення.

Обов'язково вказуйте ПІБ, телефон та суть питання.

 

Гарантії:

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1.Перевірка заводом-виготовлювачем на справність, характеристики, шлюб.

2.Перевірка нашим магазином при отриманні, і безпосередньо перед відправкою.

3.Перевірка Вами при отриманні товару в компанії перевізника.

Ми гарантуємо, що ви отримаєте робочий товар!

У ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування, доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами заводів-виробників і не нацениваем як магазини в 3 рази закладаючи все в цю вартість.

 

 

Перевірка товару на пошті:

Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари ― перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані чи він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на пошті та у письмовому вигляді заявіть перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ – це ваше право!

Перевізник відповідає за збереження вантажу і страхує його.

Покупцям, які виконали цю умову буде відмовлено в обміні товару або повернення коштів через відсутність провини і непричетність магазину до пошкодження товару і порушення цілісності упаковки.

Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або Скласти АКТ прямо в поштовому відділенні якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована згідно з його замовленням.

Покупцям, які виконали цю умову, буде відмовлено в доукомплектуванні їх замовлень, зважаючи на неможливість встановлення факту отримання такими покупцями не повністю укомплектованих посилок.

Ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, в повній комплектації, в належному вигляді, і ні яких претензій, ні до нас, ні до кур'єрській службі ви не маєте. Пізніше доводити протилежне, маючи документ з підписом на руках – не має сенсу.

 

 

Загальні:

Колір або відтінок товару на фотографії може відрізнятися від реального. Характеристики та комплектаціятовару можуть змінюватися виробником без повідомлення.

Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.

 

Велике прохання для уникнення суперечок , проблем , конфліктів ознайомтеся з даним розділом.

Він заснований на законі України порушено бути не може.

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обмінятинепродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувавсяі якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

Висновок: обмін не можлива, якщо:

-у товару ШЛЮБ.

-який товар був у вживанні

-нетоварний вигляд (розкритий, розірваний, пошкоджений)

-втратив споживчі властивості, тобто не працює.

-відсутня первинна упаковка

-неповна комплектація.

-якщо він у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню*

(Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:

1. Продовольчі товари.

2. Лікарські засоби.

3. Предмети сангігієни.

4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.

5. Корсетні товари.

6. Парфумерно-косметичні вироби.

7. Перо-пухові вироби.

8. Дитячі іграшки м'які.

9. Дитячі іграшки гумові надувні.

10. Зубні щітки.

11. Мундштуки.

12. Апарати для гоління.

13. Помазки для гоління.

14. Розчіски, гребінці та щітки масажні.

15. Сурдини (для духових музичних інструментів).

16. Скрипкові підборіддя.

17.Рукавички.

18.Тканини.

19. Тюлегардинні і мереживні полотна.

20. Килимові вироби метражні.

21. Білизна натільна.

22. Білизна постільна.

23. Панчішно-шкарпеткові вироби.

24. Товари в аерозольній упаковці.

25. Друковані видання.

26. Лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).

27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.

28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).

29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).

30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

 Товар неналежної якості:

У випадку якщо ви отримали товар неналежної якості, тобто виявлений заводський брак. За законом ми беремо товар на діагностику в сервісний центр.

Зв'яжіться по електронній пошті і опишіть несправність, вам напишуть дані для відправлення товару.

Безкоштовний ремонт здійснюється тільки у разі, якщо поломка товару сталася не з вини покупця. Якщо експертиза доведе, що поломка виникла з вини покупця, то йому доведеться оплатити ремонт і витрати на транспортування товару.

Якщо виявлений заводський брак, і товар ремонту не підлягає, вам буде вислана заміна.

Згідно із законом, товар має право перебувати в сервісному центрі до 14 днів, якщо не встановлений більший строк, за погодженням з клієнтом.

У яких випадках гарантія не надається?

Центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі:

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • повреждения или ненормального функционирования изделия вызвано программами;
  • повреждения или ненормального функционирования изделия, вызванные использованием нестандартных и (или) некачественных расходных материалов, принадлежностей, запасных частей, элементов питания;
  • наличия на изделии признаков ремонта не уполномоченными лицами.

Доставка обмен/возврат

Доставку оплачивает покупатель, т.к. это ваше желание обменять или вернуть. Согласно закону вы должны доставить товар обратно в магазин. 

Стаття 8. П5. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника

Тобто при відправці великогабаритних товарів, за доставку за законом платимо ми.

Повернення грошей

Статья 9. п3 При расторжении договора купли-продажи расчеты с потребителем производятся исходя из стоимости товара на время его покупки. Деньги, уплаченные за товар, возвращаются потребителю в день расторжения договора, а в случае невозможности возвратить деньги в день расторжения договора - в другой срок по договоренности сторон, но не позднее семи дней.

(т.е после получения товара от вас, мы его проверим и вернем деньги удобным для вас способом)

 Так же продавец, по закону, имеет право требовать оплаты накладных расходов связанных с осуществлением продажи(транспортные расходы и т.д.) ,но не может превышать 10% от цены товара. 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner